Засідання колегії райдержадміністрації: про сільське господарство, санітарно-технічні проблеми та ст

image

Сьогодні, 28 листопада, під керівництвом першого заступника голови районної державної адміністрації Павла Ковальчука відбулося засідання колегії райдержадміністрації.

Розглядаючи кожне питання порядку денного засідання колегії, головуючий на засіданні та члени колегії робили детальний аналіз з відповідними зауваженнями та пропозиціями щодо покращення роботи.

Розпочалася колегія із виступу заступника начальника управління — начальника відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Ізяславського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Хмельницькій області Валентини Яковчук, котра проінформувала присутніх про санітарно-технічний стан об'єктів санітарного нагляду в районі.

Від час виступу доповідач зазначила, що в області в 2019 році зареєстровано 6 спалахів гострихінфекційних кишкових захворювань серед населення в т. ч. 1 спалах по Ізяславському району. Основні причини виникнення спалахів це — порушення технології приготування страв, порушення санітарних правил, незадовільна матеріально-технічна база харчоблоків закладів громадського харчування і як результат — перехрещення потоків сирої та готової продукції, допуск до роботи осіб без медичного допуску. Значна увага приділяється закладам освіти району з порушеного питання.

Щодо стану забезпечення населення якісною питною водою, на сьогодні вже без сумніву необхідно вирішувати питання відновлення роботи водогонів, так як, по результатах проведеного моніторингу якість криничної води в т.ч. і через її незначну кількість в криницях в 65% не відповідає вимогам затверджених норм. Є куди вкладати кошти сільським радам, проте достатня кількість, якісної води це є життєва необхідність. Найкраще працюють, володіють ситуацією і тримають на контролі питання водопостачання населення керівники сільських рад — Новосільської, Сахнівської, Плужненської, Михнівської, Радошівської чого не скажеш про Тернавську, Завадинецьку звідки є численні скарги від громадян. НАССР — система аналізу небезпечних чинників та контролю критичних точок.

Співдоповідачем із даного питання виступив начальник відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації Ростислав Конончук.

Завідувач сектору організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації Вадим Губернатор спільно із Радошівським сільським головою Володимиром Годованцем прозвітували про підсумки роботи виконавчого комітету Радошівської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади.

Наступне питання стосувалося стану та тенденцій розвитку галузі тваринництва в районі. Із цим питанням виступив начальник відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Володимир Ткачук, котрий зазначив, що в поточному році так, як і в минулому є стабільний приріст у вирощувані м'яса в живій вазі. Коротко охарактеризував підприємства району з порушеного питання.

Для забезпечення високої продуктивності тварин в зимово-стійловий період 2019 – 2020 років, сільськогосподарськими підприємствами району заготовлено кормів в кількості 13910 тон кормових одиниць з 13285 тон необхідних. На умовну голову буде виділено 21 ц. кормових одиниць, що становить 105 % до потреби. В натурі на корову це становить: 122 центнера сіна; 48,8 ц. сінажу, 81 ц. силосу та 129 ц. концентрованих кормів.

В даний час дев'ятьма сільськогосподарськими підприємствами району використовується 23 приміщення для ВРХ, в тому числі 13 корівників, 11 свинарників, 2 пташники і 4 конюшні, в яких використовується 14 доїльних та 12 холодильних установок.

Підсумовуючи питання, Володимир Ткачук зазначив, що сільськогосподарські підприємства Ізяславського району підготувались до проведення зимівлі худоби в 2019 – 2020 роках і проведуть її на належному рівні.

Крім того присутні учасники зібрання обговорили останнє питання порядку денного, що стосувалося стану виконання завдань у сфері державної кадрової політики, визначених актами і дорученнями Президента України.

За результатами обговорення порушених на колегії питань були прийняті відповідні рішення.

За матеріалами сектору організаційно-

кадрової роботи апарату райдержадміністрації

0
28.11.2019

Коментарі

Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Ковані вироби
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.