Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Засіданн колегії РДА

Засіданн колегії РДА

На колегії підсумовували проведену роботу у відповідних сферах протягом минулого року

26 лютого під керівництвом голови районної державної адміністрації Івана Федорчука відбулося засідання колегії райдержадміністрації. На початку роботи колегії очільник райдержадміністрації представив її новий склад.

Розглядаючи кожне питання, головуючий та члени колегії робили детальний аналіз з відповідними зауваженнями та пропозиціями щодо покращення роботи.

Розпочалася колегія із виступу першого заступника голови райдержадміністрації Павла Ковальчука, котрий проаналізував виконання Програми економічного та соціального розвитку Ізяславського району у відповідних сферах за звітний період. У своїй доповіді він відзначив досягнення та позитивні напрацювання, а також повідомив і про негативні тенденції, які мають місце у деяких галузях району.

Начальник управління фінансів районної державної адміністрації Сергій Журавель прозвітував про виконання районного бюджету за 2019 рік. Заслухавши поданий матеріал, члени колегії схвалили звіт про виконання районного бюджету за звітний період. Було прийнято рішення доручити управлінню фінансів районної державної адміністрації забезпечити подання у встановленому порядку до Ізяславської районної ради звіту про виконання районного бюджету за 2019 рік для розгляду та прийняття відповідного рішення.

Наступне не менш важливе питання стосувалось роботи закладів культури району за минулий рік. Із ним виступила завідувач сектору культури, молоді та спорту районної державної адміністрації Марія Кучерук. У своїй інформації вона охарактеризувала стан закладів культур району та зауважила, що незважаючи на складні економічні умови, вдалося зберегти базову мережу закладів культури і мистецтва, кадровий потенціал галузі, забезпечити підтримку професійного і аматорського мистецтва, художньої творчості, збереженню культурної спадщини. У закладах культури району розпочато впровадження нових інформаційних технологій, креативних ідей. Крім того, доповідач озвучила досягнення та позитивні напрацювання закладів культури району протягом 2019 року, а також поділилася проблемними питаннями та висловила своє бачення щодо вирішення їх.

Про роботу Ізяславського районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді прозвітувала директор районного центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді Світлана Косовська. Вона також озвучила проблемні питання у цій сфері та запропонувала шляхи вирішення їх.

Останнє питання порядку денного засідання — стан виконавської дисципліни в структурних підрозділах райдержадміністрації та у виконавчих комітетах міської та сільських рад у 2019 році та заходи щодо її покращення. Із цим питанням виступила начальник відділу документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації Тамара Камінська. Звітуючи порушене питання, виступаюча зазначила, що робота щодо покращення виконавської дисципліни в районній державній адміністрації знаходиться на постійному контролі, адже від рівня виконавської дисципліни, контролю за реалізацією документів вищестоящих органів влади і власних рішень залежать у значній мірі результати роботи районної державної адміністрації.

Проаналізувавши стан виконання документів, Тамара Федорівна відмітила, що дещо покращилась робота із документами в апараті та структурних підрозділах районної державної адміністрації. Вони набули більшої змістовності, конкретності, визначеності.

Разом з тим виступаюча зазначила, що необхідно покращити виконавську дисципліну з питань виконання розпоряджень голови районної державної адміністрації в окремих виконкомах сільських рад.

Підсумовуючи питання, Тамара Камінська поінформувала присутніх, що відділом документообігу та контролю апарату районної державної адміністрації забезпечується регулярне нагадування виконкомам сільських рад про закінчення термінів виконання власних розпорядчих документів, але бажаного рівня не досягнуто. Залишається проблемним питання своєчасного надання та низька якість підготовки інформацій.

За результатами обговорення порушених на колегії питань, з врахуванням зауважень та пропозицій, були прийняті відповідні рішення.

За матеріалами сектору організаційної та інформаційної діяльності, цифрового розвитку та захисту персональних даних апарату райдержадміністрації

16
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.