Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Відбулось засідання колегії райдержадміністрації

Відбулось засідання колегії райдержадміністрації

30 серпня перший заступник голови райдержадміністрації Павло Ковальчук провів чергове засідання колегії районної державної адміністрації. На зібранні було розглянуто ряд актуальних питань.

Звіт про виконання районного бюджету за перше півріччя 2018 року членам колегії представила заступник начальника, начальник бюджетного відділу управління фінансів районної державної адміністрації Світлана Панчук. Зокрема Світлана Іванівна зазначила, що зазвітний період до загального фонду районного бюджету за рахунок усіхджерел надійшло доходів в сумі 214 082 048 грн., при плані209 955 451 грн., що становить 102,0 % до затвердженого плану.

Питома вага трансфертів в загальній сумі надходжень становить83,6 відсотки (178 984 188 грн.), податків і зборів – 16,4 відсотки (35 097 860 грн.).

Базової дотації надійшло в сумі 7 030 800 грн. (100,0%), що на 2 160 500 грн. більше надходжень минулого року, дотації на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров'я – 7 668 989 грн.(100,0%).

Освітньої субвенції з державного бюджетунадійшло в сумі 46 490 500 грн.(100,0%), медичної субвенції –19 618 300 грн.(100,0%).

Податків і зборів (обов'язкових платежів) надійшло в сумі 35 097 860 грн., при плані 27 296 400 грн., що становить 128,6% до затвердженого плану звітного періоду. Темп росту до минулого року становить 8 773 085 грн. або 33,3%.

Основним бюджетоутворюючим податком районного бюджету є податок на доходи фізичних осіб, питома вага якого в загальній сумі надходжень податків і зборів загального фонду становить 99,1%.

Запершепівріччя 2018 року до районного бюджету надійшло податку на доходи фізичних осіб в сумі34 767 423 грн., при плані27 149 500грн., що становить 128,1% до плану.

Порівняно з минулим роком надходження збільшилися на 8594,8тис. грн. або на 32,8%.

Видаткова частиназагального фонду районного бюджету за звітний період виконана в обсязі214 445 349 грн., що становить 95,0 % до призначень звітного періоду(225 834 308) та 56,8 % до уточнених річних призначень.

Питома вага заробітної плати та нарахувань на зарплату в загальнобюджетнихвидатках становить32,9%(70 594 785 грн.).

Т.в.о. начальника відділу/головний спеціаліст освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Людмила Крюкова доповіла про стан підготовки закладів освіти району до нового навчального року та до опалювального сезону. Зокремадоповідачем було наголошено, що в оперативному управлінні відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації станом на 15 серпня 2018 року знаходиться 29загальноосвітніх, 19 дошкільних, 2 позашкільних навчальних заклади та 1 оздоровчий заклад. За плановою мережею в 2018-2019 навчальному році в закладах освіти району мають навчатися 4022 учні.

«З метою вивчення стану готовності закладів освіти до роботи в новому навчальному році моніторингова група відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації протягом 08-15 серпняздійснила об'їзд закладів освіти району.

За висновками моніторингової групи станом на 15 серпня колективами навчальних закладів за кошти районного бюджету, за допомогою батьків та за сприяння спонсорів проведено поточні ремонти усіх будівель навчальних закладів.

Для ефективного функціонування закладів освіти в новому навчальному році заготовлено із залишками 641,9 вугілля (100% на опалювальний період), із них закуплено в2018 році – 560 т.», — наголосила у своєму виступі Людмила Крюкова.

На протипожежні заходи у 2018 році згідно кошторису заплановано 313 430,00 грн., станом на 20.08.2018 року освоєно коштів в сумі131 982,67 грн.

Проводяться тендерні процедурина закупівлю двох шкільних автобусів для підвезення дітей від ліквідованих закладів. На даний момент парк шкільних автобусів обліковуєтьсяз 24 одиниць.

Про хід виконання заходів з підготовки об'єктів житлово-комунального господарства та соціальної сфери до роботи в зимових умовах 2018/2019 років членів колегії поінформувала головний спеціаліст сектору житлово-комунального господарства районної державної адміністрації Людмила Чорна.

Зокрема Людмила Володимирівна наголосила: «До зими необхідно підготувати 121 житловий будинок, 33 школи, 3 позашкільні заклади, 37 дитячих садків, 58 медичних закладів, а саме: центральну районну лікарню, Ізяславський центр первинної медико-санітарної допомоги, до складу якого входять 11 амбулаторій загальної практики сімейної медицини та 45 ФАПів, а також об'єкти та мережі водо-, тепло постачання та каналізації: 4 водонапірні башти, 14 артсвердловин,2 каналізаційно-насосні станції, 1каналізаційно-насосна споруда, 26 котелень, у тому числі 9 котелень комунальної власності, 10,08 км мереж теплопостачання та 97 км водопровідних і 23,5 км каналізаційних мереж, відремонтувати державні, місцеві дорогита дороги комунальної власності.

Станом на 20 серпня 2018 року комунальним підприємством «Житлосервіс» підготовлено 85 житлових будинки із 121 (70,0%). На об'єктах житлового фонду відремонтовано 13 опалювальних систем із 18 запланованих, 18 систему холодного водопостачання із 25 запланованих. Відремонтовано теплоізоляцію9 будинкових мереж опалення, герметизацію інженерних вводів в 7 будинках, утеплено вікна на сходових клітинах 14 будинків, замінено 2 вхідних дверей. На даний час не виконано ремонт 3 електрощитових із 10 запланованих».

На засіданні колегії було розглянуто підсумки роботи виконавчого комітету Тернавської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. Із даного питання на засіданні виступили: Тернавський сільський голова Василь Мельник та завідувач сектору організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації Вадим Губернатор.

Про стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах районної державної адміністрації та у виконавчих комітетах міської, сільських рад за ІІ квартал 2018 року та заходи щодо її покращення присутніх поінформувала головний спеціаліст загального відділу апарату районної державної адміністрації Ірина Романюк.

За підсумками розглянутих на засіданні питань будуть прийняті відповідні розпорядження голови районної державної адміністрації.


За матеріалами сектору організаційно-кадрової

роботи апарату райдержадміністрації

4
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.