Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Веб-портал Пенсійного фонду України

Веб-портал Пенсійного фонду України

З метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування Пенсійним фондом України запроваджено новий сервіс надання електронних документів з підтвердженим OR- кодом. Сервіс надається для користувачів Веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на портал за допомогою електронного цифрового підпису.

На сьогоднішній день Пенсійний фонд України надає можливість здійснювати постійний контроль за даними, що можуть впливати на пенсійні права громадян, отримувати необхідну інформацію за допомогою веб-порталу Пенсійного фонду України, який знаходиться за адресою http://portal.pfu.gov.ua/. Тут зручно і оперативно можна взаємодіяти з органами Пенсійного фонду та дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення до Фонду. Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що Веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

— отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);

— отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

— формування запитів на попередню підготовку документів;

— можливість подачі скарг;

— запис на прийом до фахівців Фонду;

— отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена – проводиться така процедура тільки один раз. Для цього необхідно звернутися до відповідного територіального органу Пенсійного фонду. При зверненні необхідно заповнити заяву (можна підготувати заяву вдома за формою, яка викладена на веб-порталі, або заповнити безпосередньо при зверненні до Фонду – при необхідності фахівці Фонду допоможуть Вам у її заповненні). Працівники Фонду ідентифікують особу заявника (представника) шляхом перевірки пред'явлених документів та перевіряють повноту та відповідність вказаних у заяві персональних даних особи даним, що містяться у пред'явлених цією особою документах. Завершити реєстрацію, зайшовши на Веб-портал ПФУ в мережі Інтернет (http://portal.pfu.gov.ua), вибравши пункт меню «Реєстрація на порталі». Заповнити реєстраційну форму. Логін та пароль бажано вибирати такими, що не містять справжніх імен та прізвищ. Виконання такої рекомендації підвищить рівень захисту персональних даних. На введену електронну адресу прийде лист, необхідний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження прийде повідомлення Веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.

Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі («Вхід»).

Звертаємо увагу, що також існує можливість подачі заяви на реєстрацію безпосередньо з порталу (без особистої явки до органу ПФУ). Але слід враховувати, що така послуга доступна тільки при наявності електронно-цифрового підпису (ЕЦП).

Через Вебпортал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи з OR- кодом:

довідку про доходи пенсіонера для призначення субсидії (містить дані про розмір пенсії, без урахування окремих видів виплат);

довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначеної субсидії);

індивідуальні відомості про застраховану особу(форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками);

витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати; дані про набутий страховий стаж; відомості про страхувальникі, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу; відомості про особливі умови праці, про сумидобровільних внесків; дані пенсійної справи; відомості про інші види загальнообов'язкового державного соціального страхування).

Зазначені електронні документи дійсні для оформленн субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред'явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби, тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з OR- кодом можна через Веб-портал електронних послуг ПФУ у розділі «Варефікація виданих документів»

Електронний документ з OR- кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного Фонду України, згідно чинного законодавства, є аналогом паперового документа.


За матеріалами Пенсійного фонду України

21
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.