Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Семінар-навчання з використання «ProZorro»

Семінар-навчання з використання «ProZorro»

Семінар-навчання з використання «ProZorro»

22 листопадав актовому залі районної державної адміністраціївідбувся семінар-навчання щодо реформи державних закупівель та використання системи електронних державних закупівель „ProZorro". Навчання провели консультанти з впровадження системи «ProZorro» ТОВ «Подільські держзакупівлі» (представництво ТОВ «Держзакупівлі.Онлайн») Костянтин Сороката Кіра Негалова за участі заступника голови райдержадміністрації Володимира Левченка та керуючого справами районної ради Лесі Божко.

Основна мета семінару – надати можливість представникам державних органів, державних підприємств, громадських організацій, місцевим товаровиробникам, постачальникам товарів, надавачам послуг та виконавцям робіт ознайомитися зі змінами законодавства у сфері закупівель, отримати відповіді на актуальні питання щодо застосування Закону України «Про публічні закупівлі», який вступив в дію з 1 серпня 2016 року.

Учасникам семінару було презентовано електронні торговельні майданчики, які вже на сьогоднішній день надають доступ до системи «Прозорро», детально описано чіткий алгоритм дій, необхідних для використання системи електронних державних закупівель „Прозорро", а також проведено практичну демонстрацію електронних торговельних майданчиків.

Присутні на тренінгу обговорили систему відкритих торгів. Костянтин Сорока та Кіра Негалова розповіли учасникам семінару про оскарження допорогових закупівель та відкритих торгів, а також про контроль та відповідальність у сфері публічних закупівель.

Учасники заходу отримали багато корисної інформації, та загалом підтримали необхідність введення та використання системи електронних державних закупівель „ProZorro", яка може ефективно забезпечити відкритість та прозорість торгів, простоту їх оскарження, а також запобігти корупції в сфері державних закупівель.

Учасники заходу отримали вичерпні відповіді на поставлені запитання.

Довідково:

Система „ProZorro" створена з ініціативи громадських організацій, комерційних майданчиків, державних органів та підприємців, метою якої є прозоре і ефективне витрачання державних коштів, а також запобігання корупції завдяки громадському контролю та розширенню кола постачальників.

З 1 серпня 2016 року в Україні завершується повний перехід на електронні публічні закупівлі через систему ProZorro. З квітня всі свої надпорогові тендери (від 200 тис. для товарів і послуг та від 1,5 млн. грн. – для робіт) перевели центральні органи влади, великі державні підприємства і природні монополісти. А тепер використовувати ProZorro зобов'язані також місцеві органи влади, комунальні підприємства й інші організації, які використовують кошти платників податків.

Повний перехід на електронну систему означає, що відтепер всі тендери, які перевищують порогові значення, повинні проводитись через ProZorro. Державний замовник (орган влади, державне чи комунальне підприємство) повинен завантажувати в ProZorro тендерні заявки, оголошуючи таким чином закупівлю. Далі він відповідає на питання постачальників і проводить в електронній системі аукціон чи іншу процедуру, передбачену Законом «Про публічні закупівлі». Після визначення переможця, замовник зобов'язаний також завантажити в систему текст договору з постачальником.

Що стосується так званих допорогових закупівель (вартістю до 200 тис. грн. на товари і послуги та до 1,5 млн. грн. на роботи), то використання в ProZorro для них є добровільним, проте дуже бажаним. «Система працювала в пілоті саме на допорогових закупівлях, і довела свою надзвичайну ефективність: за рік пілотного проекту в ProZorro сума економії склала більше мільярда гривень (загальна сума економії на сьогодні сягнула 2.6 млрд грн).

Оператором системи є міжнародна некомерційна організація Transparency International. Після завершення пілотного проекту, центральну базу даних (ЦБД) передадуть державі безкоштовно та безумовно, що затверджено всіма учасниками проекту у вигляді меморандуму про співпрацю.

Секторінформаційної діяльності та комунікацій з

громадськістю апарату райдержадміністрації

26
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.