Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Проведено семінар-тренінг «СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК ПРОВІДНИК ЗМІН»

Проведено семінар-тренінг «СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК ПРОВІДНИК ЗМІН»

У рамках проекту НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА в Ізяславі проведено семінар-тренінг «СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК ПРОВІДНИК ЗМІН»

Нещодавно Уряд схвалив новий державний стандарт початкової освіти, який буде запроваджено в школах з вересня 2018 року. Українські діти повинні отримувати якісну та конкурентну освіту, що дозволить їм бути успішними. Нинішньої осені першачки підуть в якісно нову школу.

«Розбудова якісно нового рівня життя в Україні, здійснення економічного прориву вимагає якісних змін у системі освіти – від дитячого садочка до вищого навчального закладу», — сказав Прем'єр-міністр України Володимир Гройсман під час засідання Уряду. Він підкреслив, що покоління, які приходять на зміну нинішнім, це – нові люди з іншим мисленням та іншими можливостями. І вони вимагають інших стандартів освіти.

«Наші українські діти мають отримати можливість бути успішними. Тож питання освіти мають ключове значення, – сказав Володимир Гройсман. – Неможливо побудувати майбутнє країни без якісної, конкурентної освіти».

З метою підготовки педагогів до роботи в умовахНОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ на базі Ізяславської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 20-21 лютого для вчителів початкових класів методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Галиною Денисевич, яка є сертифікованим тренером проекту НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА, проведено семінар-тренінг «СУЧАСНИЙ ВЧИТЕЛЬ ЯК ПРОВІДНИК ЗМІН».

Учасників заходу — вчителів початкових класів закладів загальної середньої освіти району з питань запровадження Концепції Нової української школи із початком роботи привітали заступник голови районної державної адміністрації Володимир Левченко, головний спеціаліст відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Людмила Крюкова та завідувачка районним методичним кабінетом відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Олена Рум'янцева. У своєму вітальному слові вони побажали педагогам майбутніх першокласників проаналізувати виклики, що стоять перед початковою школою, опрацювати компоненти концепції Нової української школи, нові професійні ролі і завдання, що стоять перед вчителями в контексті реформених змін. В.Левченко, Л.Крюковата О.Румянцева побажали всім плідної співпраці та вказала на необхідність підвищення професійної компетентності педагогів у контексті успішної реалізації завдань Нової української школи.

Метою семінару-тренінгу організатори заходу визначили — через залучення до практичної діяльності ознайомити учасників з особливостями організації навчально-виховного процесу в умовах запровадження Концепції Нової української школи, сучасними методиками для навчання учнів початкових класів. Вчителі початкової ланки в ході роботи продемонстрували особливості організації освітнього середовища на засадах компетентнісного, діяльнісного підходів та принципів «педагогіки партнерства». Показали деякі аспекти навчально-виховного процесу, який здійснюється в оновленому руслі, відповідно до сучасної освітньої політики. Також робота в ході тренінгу була спрямована на формування у вчителів необхідності створювати освітнє середовище, яке орієнтоване на дитину у навчальному закладі.

У ході семінару його учасники опрацювали як теоретичні, так і практичні аспекти організації освітнього процесу в початковій ланці, основні підходи, технології, необхідні для роботи вчителя. Зустріч пройшла в атмосфері співпраці й педагогічної творчості, завдячуючи високій майстерності тренера.

За підсумкамитренінгових занять тренером Галиною Денисевич було зазначено, що результати навчання дітей, згідно нового державного стандарту початкової освіти, визначаються не через суму знань, які має отримати дитина, а через досвід, компетенції, знання, цінності та вміння, які вона засвоює. Дитина повинна вміти застосовувати отримані знання в повсякденному житті. Серед ключових вмінь, якими має оволодіти учень в початковій школі – читання із розумінням, уміння висловити власну думку, здатність логічно обґрунтовувати позицію, творчість, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, оцінювати ризики та приймати рішення, здатність співпрацювати з іншими людьми. Новий держстандарт освіти покликаний забезпечити високий рівень навчання дітей, підвищити їх мотивацію до навчання та відвідування школи, розвивати комунікативні вміння та самостійність дітей.

«Державний стандарт початкової освіти – це перелік очікуваних результатів, що наші діти повинні вміти і знати, якими компетентностями володіти після здобуття освіти у початковій школі. Цей стандарт опрацьовувався протягом двох років. Ми залучали найцікавіший і найуспішніший досвід семи країн, міжнародну експертизу, враховували найкращі українські традиції», – наголошує Міністр освіти і науки Лілія Гриневич.

22.02.2018 р.

За матеріалами відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації

14
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.