Стоматологія
Друк на футболках і чашках

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ НОВОНАРОДЖЕННОЇ ДИТИНИ

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ НОВОНАРОДЖЕННОЇ ДИТИНИ

ШАНОВНІ БАТЬКИ!

ІНФОРМАЦІЯ ЩОДО РЕЄСТРАЦІЇ МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ НОВОНАРОДЖЕННОЇ ДИТИНИ

Новації в законодавстві України передбачають можливість зареєструвати місце проживання новонародженої дитини під час проведення державної реєстрації народження дитини, зокрема: згідно частини шостої статті 6 Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в України» (далі — Закон) за бажанням батьків чи одного з них для реєстрації місця проживання дитини документи, визначені Законом, можуть бути подані органам державної реєстрації актів цивільного стану під час проведення державної реєстрації народження дитини. Органи державної реєстрації актів цивільного стану в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, направляють зазначені документи органам реєстрації для реєстрації місця проживання новонародженої дитини. Оскільки видача свідоцтва про державну реєстрацію народження дитини за бажанням батьків може відбуватись в закладі охорони здоров'я, де відбувалися пологи, відповідно, подати документи на реєстрацію місця проживання малюка можна також в пологовому будинку.

Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подаються:

1. Письмова заява (додаток 7 до Правил реєстрації місця проживання, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 02.03.2016 № 207 (далі – Правила);

2. Свідоцтво про народження дитини;

3. Квитанція про сплату адміністративного збору;

4. Документ, що засвідчує особу законного представника (батьків, усиновлювачів).

*Відповідно до статті 6 Закону реєстрація місця проживання особи за заявою законного представника здійснюється за згодою інших законних представників.

У разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами, місце проживання дитини, яка не досягла 14 років, реєструється разом з одним із батьків за письмовою згодою другого з батьків у присутності особи, яка приймає заяву, або на підставі засвідченої в установленому порядку письмової згоди другого з батьків (крім випадків, коли місце проживання дитини визначено відповідним рішенням суду або рішенням органу опіки та піклування).

У разі подання документів, необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини, через органи державної реєстрації актів цивільного стану уповноважений працівник перевіряє належність документа, що посвідчує особу батьків (усиновлювачів) або інших законних представників дитини, та документа, що підтверджує повноваження особи як законного представника, особі, яка його надала, їх дійсність, правильність заповнення заяви про реєстрацію місця проживання, наявність документів, необхідних для реєстрації місця проживання дитини, про що ним робиться відповідний запис у цій заяві. Прийняті документи не рідше одного разу на місяць передаються до відповідного органу реєстрації (пункт 20 Правил).

Якщо документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини подавалися до органу державної реєстрації актів цивільного стану, довідка про реєстрацію місця проживання дитини оформлена органом реєстрації, повертається до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану або за бажанням батьків може бути видана у відповідному органі реєстрації, центрі адміністративних послуг, надіслана поштою (абзац 8 пункту 23 Правил).

На жаль, ці Правила тимчасово не поширюються на реєстрацію новонародженої дитини, у разі коли батьки зареєстровані на території непідконтрольній українській владі.

За матеріалами Ізяславського районного відділу

державної реєстрації актів цивільного стану

Головного територіального управління юстиції

у Хмельницькій області

37
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.