Стоматологія
Друк на футболках і чашках

Актуальні питання обговорені на засіданні колегії райдержадміністрації

Актуальні питання обговорені на засіданні колегії райдержадміністрації

Актуальні питання обговорені на засіданні колегії райдержадміністрації

Сьогодні, 29 червня, під головуванням першого заступника голови районної державної адміністрації Павла Ковальчука відбулося чергове засідання колегії райдержадміністрації.

На порядку денному засідання виносилися ряд важливих у життєзабезпеченні району питань.

Розглядаючи кожне питання, Павло Павлович та члени колегії робили детальний аналіз з відповідними зауваженнями та пропозиціями щодо покращення роботи.

Зокрема, велику увагу було акцентовано на соціальному захисті дітей в Ізяславському районі. Завідувач сектору служби у справах дітей райдержадміністрації Вікторія Палига зазначила, що з метою забезпечення оптимального функціонування цілісної системи соціального захисту дітей, на виконання Законів України «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини» в районі проводяться службою у справах дітей відповідні заходи. Доповідач коротко охарактеризувала проведену роботу протягом поточного року, а також озвучила поставлені завдання для покращення даного напрямку роботи. Підсумовуючи порушене питання, Вікторія Валеріївна зауважила, що доля багатьох дітей нашого району залежить від кожного суб'єкта соціальної роботи, від їх відповідального ставлення до виконання своїх професійних обов'язків. Ми не маємо права буди байдужими до проблем дітей, які потребують від нас дорослих уваги, турботи, захисту та підтримки.

Наступне питання стосувалось стану реформування системи надання адміністративних послуг в районі. Начальник відділу з організації надання адміністративних послуг районної державної адміністрації Світлана Непокритова розпочала свій виступ словами: «Однією з актуальних проблем при формуванні громадянського суспільства є потреба в розвитку та підтримці довіри громадян до органів влади та органів місцевого самоврядування. Складовою частиною цього напряму є своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг. Реформування системи надання адміністративних послуг є одним із напрямків проведення децентралізації влади та адміністративно-територіального перетворення, що невідривно пов'язано зі створенням та вдосконаленням роботи центрів надання адміністративних послуг». У ході заслуховування порушеного питання Світлана Василівна коротко зупинилась на видах послуг, які можуть отримати громадяни, проаналізувала стан проведеної протягом першого півріччя 2017 року роботи, відзначила добру роботу працівників ЦНАПу та зауважила, що у ЦНАПі якісно та вчасно надаються всі послуги, затверджено зручний для людей графік роботи. І наостанок виступаюча відмітила, що проблемним питанням у функціонуванні центру є відсутність належного архівного приміщення для розміщення справ з реєстрації права власності на нерухоме майно, що налічує близько 30 тисяч справ.

Члени колегії, у свою чергу, відзначили, що ЦНАП вийшов на високий рівень роботи.

У процесі обговорення питання підсумків завершення комплексу весняно-польових робіт та стан готовності сільськогосподарських підприємств району до проведення збирання врожаю 2017 року завідувач сектору аналітики, фінансів та діловодства відділу агропромислового розвитку районної державної адміністрації Володимир Хилобокий зауважив, що на даний час сільськогосподарськими підприємствами всіх форм власності Ізяславщини завершено посів ярих культур на площі 39,0 тис. га (загальнапосівна площа під урожай 2017 року становить 57,4 тис. га), проте ними проводитьсяпосильна підготовка до проведення збирання озимого ріпаку та ранніх зернових культур. Підсумовуючи питання, доповідач наголосив на необхідності понад65 мільйонів гривень для проведення комплексу жнивових робіт у 2017 році. Основними джерелами покриття фінансової потреби агроформувань району є власні кошти та залучені кошти переробних підприємств у частиніавансів.

Останнє питання колегії стосувалось плану роботи районної державної адміністрації на ІІІ квартал 2017 року, із яким виступив завідувач сектору організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації Вадим Губернатор.

Внаслідок конструктивного обговорення та внесення пропозицій члени колегії прийняли відповідні рішення.

За матеріалами загального відділу апарату райдержадміністрації

17
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.