7 лютого - День безпеки в Інтернеті

image

7 лютого — День безпеки в Інтернеті

Всесвітній день безпеки в Інтернеті в 2004 році започаткувала Європейська комісія задля того, щоб об'єднати зусилля зацікавлених державних, суспільних та приватних організацій для збільшення рівня знань про безпечне і відповідальне використання Інтернет-технологій.

Головним координатором Всесвітнього дня безпеки в Інтернеті в світі стала некомерційна організація Insafe (European Safer Internet Network), яка складається з національних організацій, що створені за участі Єврокомісії. Основне завдання Insafe ― підтримка громадян, в першу чергу молоді, в безпечному, етичному і ефективному використанні Інтернету та інших інформаційних і комунікаційних технологій.

Ця подія дозволяє зробити акцент на позитивному використанні технологій і вивчити роль, яку ми всі граємо в цілях сприяння створенню кращого і більш безпечної онлайн-спільноти. Воно служить закликом для молодих людей, батьків, вихователів, вчителів, соціальних працівників, співробітників правоохоронних органів, підприємств, політиків і широких верств суспільства, щоб об'єднатися з метою сприяння та створення найбільш позитивного і кращого інтернету.

В 2017 році День безпеки в Інтернеті припадає на 7 лютого.

Потреби в Інтернеті дітей різних вікових груп

Із кожним роком все більше українських дітей користується Інтернетом у повсякденному житті. У зв'язку із цим виникає проблема забезпечення безпеки дітей. А хто їм може в цьому допомогти, якщо не батьки й педагоги? Тому їм необхідно знати потреби дитини, які спонукають її заходити в Інтернет.

Дитині до 7 роківцікаво й необхідно грати, особливо в розвивальні та сюжетно-рольові ігри. Яким би іграм не надавала перевагу дитина ―віртуальним, іграм з батьками чи з дітьми, ― все буде корисно для її розвитку, якщо, звичайно, дотримувати часових обмежень. Інакше віртуальні ігри можуть швидко стати для дитини сенсом життя, а реального спілкування вона буде уникати. Відводьте на віртуальні ігри півгодини в день, а на ігри з однолітками ― 3‒4 години.

З 7 до 11 роківдіти, як і раніше, люблять грати та прагнуть використовувати Інтернет саме як майданчик для ігор. Але в цьому віці в дітей прокидається так зване соціальне «Я». Дітям важливо зайняти значуще місце в житті свого маленького світу: класу, школи, дружити з однолітками. Тут їй буде потрібна реальна допомога та просто увага батьків. Перші невдалі спроби дружби в початковій школі можуть травмувати дитину. В такому разі батьки зможуть дати йому практичні поради щодо встановлення контакту з однолітками, разом беручи участь у віртуальному спілкуванні в мережі. Зрозуміло, у всьому необхідно дотримуватись міри, і тоді Інтернет стане дитині помічником у подоланні бар'єрів спілкування, партнером у розвивальних іграх, учителем у вивченні іноземних мов, джерелом необхідної інформації для уроків і просто музики, картинок та фотографій, мультфільмів і позитивних емоцій.

Дитина в 1114 років― це підліток. І найголовнішою, провідною його діяльністю є спілкування з однолітками. Тут Інтернет може стати просто незамінним помічником. Але, знову ж таки, все добре в міру! Інтерактивне спілкування потрібно обов'язково поєднувати з реальним. Після 11 років у підлітків починає активно пробуджуватись інтерес до питань дорослого життя, психології статей та всього, що з цим пов'язане. Важливо, щоб відповіді на свої питання підліток знаходив у першу чергу у батьків, а не на сумнівних сайтах. Окрім того, у цьому віці в дітей з'являються кумири: співаки, спортсмени та артисти, про яких їм хочеться довідатися все. В цьому випадку Інтернет ― кращий помічник та інформатор. Але батькам потрібно бути пильними, адже зірок часто супроводжує скандальна інформація.

Дитина старше 14 років― уже досить доросла людина, яка вважає, що краще знає, як їй потрібно поводитися, яку музику слухати, що читати, з ким спілкуватися. Цікавтеся всім тим, чим цікавиться ваша дитина, намагайтеся розібратися в колі її інтересів і спілкуйтеся з ним про них, навіть якщо це «не Ваша тема». Починаючи з цього віку з дитиною можна говорити і про вибір майбутньої професії. А в Інтернеті можна знайти безліч інформації, що допоможе дитині визначитися, а Вам – контролювати та, якщо буде потреба, коректувати вибір дитини, знаходячи більш повну інформацію про переваги й про недоліки різних професій.

Будь-який винахід людства можна використовувати як на шкоду, так і на благо. Отже й Інтернет ― це не тільки моральна вільність та інформаційна неконтрольованість, а й сховище безцінного запасу різноманітних знань. Тому дитині важливо показати саме цікавий та інформативний Інтернет, відкрити той безмежний світ знань, який їй так може допомогти у саморозвитку й самореалізації. Завдання ж дорослого ― бути дитині справжнім другом і скеровувати дитину в обширах нових інформаційних технологій.

0
07.02.2017

Коментарі

Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Ковані вироби
Гарантійне та післягарантійне обслуговування побутової техніки
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.