Технохауз

Відбулося засідання чергової колегії райдержадміністрації

image

Відбулося засідання чергової колегії райдержадміністрації

Перший заступник голови райдержадміністрації Павло Ковальчук провів засідання колегії районної державної адміністрації.

Звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року членам колегії представила заступник начальника управління фінансів районної державної адміністрації Світлана Панчук. Заслухавши поданий матеріал, члени колегії схвалилти звіт про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року. Було прийнято рішення доручити управлінню фінансів районної державної адміністрації забезпечити подання у встановленому порядку до Ізяславської районної ради звіту про виконання районного бюджету за І квартал 2018 року для розгляду та прийняття відповідного рішення.

Мислятинський сільський голова Ірина Гордієнко та завідувач сектору організаційно-кадрової роботи апарату районної державної адміністрації Вадим Губернатор доповіли про підсумки роботи виконавчого комітету Мислятинської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. За результатами розгляду даного питання відповідно до статті 143 Конституції України, статей 6, 35, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 1999 року № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевогосамоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади», з метою подальшого удосконалення організаційної роботи щодо здійснення виконавчим комітетом Мислятинської сільської ради делегованих повноважень органів виконавчої влади, заслухавши інформацію з цього питання роботу виконавчого комітету Мислятинської сільської ради щодо здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», визнано задовільною.

Рекомендувати виконавчому комітету Мислятинської сільської ради в межах наданих повноважень: забезпечувати своєчасне проведення розрахунків по заробітній платі працівникам бюджетних установ відповідно до встановлених чинним законодавством умов оплати праці; забезпечити жорсткий режим економного використання енергоносіїв бюджетними установами, скорочення опалювальних площ та в повному обсязіпроведення розрахунків за спожиті енергоносії; вжити ефективних заходів щодо зменшення неповної зайнятості працівників бюджетних установ тавідповідно скорочення втрат бюджету; забезпечити здачу в оренду вільних земель водного фонду площею 21,8 га; вжити заходи щодо погашення податкового боргу по земельному податку в сумі 2,4 тис. грн.

Також керівництву сільської ради рекомендовано постійно здійснювати: моніторинг дотримання рівня закупівельних цін на продукти харчування, предмети, матеріали, товарита послуги, переглянути договори на закупівлю; здійснювати самостійний моніторинг роздрібних цін у закладах торгівлі на території сільської ради, вживати заходи по стабілізації цінової ситуації на соціально-важливі продукти харчування.

Члени колегії визнали за необхідне активізувати роботу Мислятинської сільської ради з КЗ «Ізяславський центр первинної медико-санітарної допомоги» розглянути можливість забезпечення медичним інвентарем та оснащенням фельдшерсько-акушерського пункту с.Мислятин та фельдшерського пункту с.Більчин відповідно до Примірного табеля матеріально-технічного оснащення закладів охорони здоров'я та фізичних осіб-підприємців, які надають первинну медичну допомогу, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 26.01.2018 № 148.

На засіданні колегії було розглянуто питання «Про підготовку до оздоровчої компанії «Літо-2018». Із даного питання членів колегії інформував завідувач сектору молоді та спорту відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації Віталій Ткачук. Зокрема було зазначено, що протягом оздоровчої кампанії 2018 року планується робота дитячого оздоровчого табору «Світанок» в с.Білогородка, наметового табору «Січ» в с.Велика Радогощ, чотирьох пришкільних таборів відпочинку з денним перебуванням на базі таких навчальних закладів: Ізяславського НВК «ЗОШІ-ІІІ ступенів № 2, ліцей ім.О.Кушнірука»,Ізяславського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5 ім.О.Онищука, гімназія», ЗОШ І-ІІ ст. № 4 ім. В. Кобернюка, Ізяславської ЗОШ І-ІІІ ст. № 1.

З початку року відділом освіти, молоді та спорту райдержадміністрації розпочалась робота з організації підготовки та проведення оздоровчої кампанії 2018 року в кількох напрямках.

По-перше – це оновлення банку даних дітей пільгових категорій. Сектором молоді та спорту відділу освіти, молоді та спорту Ізяславської райдержадміністрації зібрано списки дітей пільгових категорій з усіх навчальних закладів району відповідно до запитів відповідних служб райдержадміністрації. Станом на сьогоднішній день в районному банку даних зареєстровано 908 дітей із багатодітних та малозабезпечених сімей, дітей-інвалідів – 75, 32 дитини із сімей, що постраждали від Чорнобильської катастрофи, 30 – дітей позбавлених батьківського піклування і дітей-сиріт, 719 дітей перебувають на диспансерному обліку, 2 безпритульні та бездоглядні дитини, 346 талановитих та обдарованих дітей, 773 дитини працівників агропромислового комплексу та соціальної сфери села, 35 дітей внутрішньо переміщених осіб, 224 дитини учасників АТО та 1 дитина загиблого у районі проведення АТО. У загальному в банку даних нараховується 3145 дітей пільговиків.

По-друге — зібрано і узагальнено прогнозні показники щодо чисельностідітей пільгових категорій шкільного віку, яких заплановано охопити оздоровчими та відпочинковими послугами у 2018 році. Серед запланованої кількості дітей відпочиватиме 2700 дітей пільгових категорій.

По-третє — з лютого ведеться презентаційна робота табору «Світанок».

У ході розгляду членами колегії було звернуто увагуна організацію та забезпечення змістовного дозвілля, проведення культурно-масових та культурно-спортивних заходів, безпечне перебування дітей в закладах відпочинку та організацію безпечного перевезення дітей під час екскурсій.

Доповідач наголосив, що при проведенні цьогорічної оздоровчої кампанії будуть використані всі можливості для змістовного, якісного оздоровлення та відпочинку школярів району.

За матеріалами сектору організаційно-кадрової

роботи апарату райдержадміністрації

0
23.04.2018

Коментарі

Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...
Ковані вироби
Гарантійне та післягарантійне обслуговування побутової техніки
Друк флаєрів, візиток. Банери, наклейки. Бланки. Печатки та штампи. Тел.: 096 783 27 71.